Masammanis NOR AZIRA MAZLAN

Happy Coming!



HomeThe bossThankiss

Daisypath Happy Birthday tickers
Text with me ☂

NO HARSH WORD NO RUDE
Blogger Mereka ツ



EVERTHING 2011 :(

Sedih kalau teringat balik time 2011 yelah mana taknya, aku kenal korang semua dari tahun 2011 lah kan, masa tahun 2010 ramai gila aku tak kenal walaupun satu sekolah, bila jumpa dekat luar buat bodoh je, tak tegur apa pun yelahh mana kenal kan, tapi bila tahun 2011 mula lahh aku ramai kenal warga GOMBAK SETIA seronok jugak dapat kenal diorang sebab semua otak gila gila je, tak bosan kawan dengan korang, dan tahun 2011 jugak lah aku kenal dan gila rapat dengan EMPAT SEKAWAN iatu IEYDA FINI HIDAYAH n WANEE,  serius aku kata aku happy gila ada kawan macam korang , walaupun kita selalu salah paham, tapi itu tak menghalang persahabatan kita. If aku online aku selalu stalker FB korang semua tak kira lahh rapat ke tidak yang penting korang adalah kawan terbaik yang pernah aku jumpa, aku rinduuu dohh nak lepak macam dulu dulu lepak ramai ramaii, buat kecoh ramai ramai best sioot kalau teringat balik n last aku nak korang tahu 'YANG AKU TAK AKAN PERNAH LUPA KAN KORANG <3 <3 <3  *semua yang mengenali NOR AZIRA MAZLAN tak kira lah rapat ke tidak :)

SEKIAN DARI SAYA NOR AZIRA MAZLAN 


Agree // Disagree