Masammanis NOR AZIRA MAZLAN

Happy Coming!



HomeThe bossThankiss

Daisypath Happy Birthday tickers
Text with me ☂

NO HARSH WORD NO RUDE
Blogger Mereka ツ



YA ALLAH DUGAAN DUGAAN :/

Yaallah apa lahh dugaan yang menimpa aku ini terlampau banyak sangat dugaan yang engkau bagi pada diriku ini aku hanya boleh bersabar dan terus bersabar untuk menghadi semua dugaan yang engkau berikan alhamdulillah aku masih kuat untuk menempuhi dengan seorang diri sahaja.

 Hmm pada minggu lepas aku ada ternampak muka seorang hamba allah ni sebijik macam arwah maksu aku time tu dekat kedai noh dia tengah minum minum petang dengan family dia dan selang beberapa hari ternampak muka sebijik macam arwah atok aku dekat depan surau rumah aku dia pandang aku dan tersenyum lebar aku aku terkejut aku tak boleh nak senyum blik time tuu yang aku mampu berdiam diri sahaja :/ dan semalam masa dalam tren ternampak muka sebijik macam arwah nenek aku dia betol betol duduk depan aku mulut aku tak boleh nak senyum aku tak tahu kenapa aku terdiam terpaku waktu tuu

YAALLAH mengapa ini semua terjadi pada ku yaallah ? adakah sebab aku rindu kan mereka ? yaalah kuat kan hati ku untuk menempuh semua dugaan ini aku dah tak berdaya lagi aku sekarang dah cegeng sikit sikit menangis sorang sorang dah tak macam dulu aku boleh menahan ai mataku kini tidak mampu lagi korang nampak je aku happy semua tapi sebenarnya dalam hati aku perit sangat nak menempuhi semua dugaan ini aku cuma tanak tunjuk kan sahaja dekat korang aku cuma akan menunjuk kan seolah olah tak ada apa apa yang sedih sebab aku tanak kawan kawan aku risau :')

SEKIAN DARI SAYA NOR AZIRA MAZLAN 


Agree // Disagree